środa, 3 października 2012

na pohybel



"bez ognia, bez treści, bez polotu-wszystko stanie się tylko rutyną"? (F. Dostojewski)

o! nie,nie może.
dopadło mnie, że "30" tuż,tuż. i niby wcale nie tak za chwilę, bo do "30-tki" jeszcze 3 lata, ale cóż to jest, jeśli 27 mignęło w mgnieniu oka..

są więc pewne  "rozterki i niepokoje".
tak,więc na pohybel wszystkim plagom "wieku średniego" ;-)
sprężam się.i żyję.

żeby to życie było takie, jakie "ma być" !
a ja,żebym widziała siebie taką, jaką chciałabym być.






p.s.jutro mam wolny dzień. zamierzam wstać rano i pobiec 10 km "tam",a potem wrócić tą samą drogą.
zapewne jakąś część tej trasy przejdę,ale tu co innego się liczy; - )

Słońca życzę ! ! ! i pozdrawiam :-)

i jeszcze to ! : pasuje jak ulał...




4 komentarze:

  1. Po 30 zaczęła się najfajniejsza część mojego życia :-) teraz bliżej do 40, ale już się nie boję :-) czekam, zaciekawiona.
    Wszystkiego dobrego na każdym etapie życia!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj! dziękuję.bardzo! oby tak było,jak piszesz ! z każdym rokiem coraz lepiej:-) i jeszcze przydałoby się zrozumieć,że pewnie szukam tego, co już posiadam..

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog,miło się słucha i czyta;)
    obserwuję i liczę na rewanż;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a! to niespodzianka.
      miło.bardzo miło: - )
      ucieszył mnie Twój wpis :)
      p.s.czas mi się kurczy,dni mnie "pochłaniają",ale obiecuję znaleźć czas na rewanż !

      Usuń