czwartek, 19 lipca 2012

toczy się

Dopiero co pisałam,że zaczynamy remont.A już jesteśmy "po".
http://kalinovo.blogspot.com/2012/06/blog-post.html

Ekipa remontowa spisała się na 6 z +. Mieliśmy już sporo fachowców i "fachowców" i naprawdę tak dobrze, jak teraz nie było jeszcze nigdy ! Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani.Wszystko poszło zgodnie z planem.Nie mamy na co narzekać.Uf                                                    


p.s. Panowie zakończyli,a kilka godzin później sztab kryzysowy wydał komunikat ostrzegawczy o wysokim prawdopodobieństwie wystąpienia tornada..Okolica zamarła, ludzie pośpiesznie na skróty wracali do domów, obserwowali niebo-ja też;) ..(strach). I znów ulga, że udało się "na styk". A tornado też (dzięki Bogu) nie nadeszło!..uf!






Jak dobrze jest,gdy złe komunikaty nie sprawdzają się :-) 

 A na wieczór "Służące" Kathryn Stockett .Polecam !

Spokojnej Nocy !
(jutro piątek yuuuuuuuuuuuupi jej).









4 komentarze:

  1. Fajnie wyszło! No i ufff, z tym tornadem, lepiej niech juz sie takie prognozy nigdy nie sprawdzają!
    A Słuzące faktycznie świetne, choć ja tym razem widziałam tylko film, a książki nie czytałam (niestety).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję, dziękuję.stary dom, mnóstwo roboty.. i zadowalający efekt końcowy~! to cieszy:-) po złych prognozach pozostało kapitalne niebo i niech tak będzie już zawsze:-) a ja po książce mam ochotę na więcej; więc pewnie będzie też film:-) pozdr ciepło!

      Usuń
  2. szczęśliwi mający szczęście do fachowców :) fajnie, że już poremontowane!

    OdpowiedzUsuń
  3. też myślałam,że to się nie zdarza;) a jednak!
    majster wycierający parapety (sąsiadów też), zamiatający garaż i drogę..(dobrowolnie,nieprzymuszany, tak sam z siebie..) no nie,nie nadziwię się chyba do końca życia;-)

    OdpowiedzUsuń